Siapa Saya

Kota Kinabalu, Papar, Malaysia
Ingin Bersama anda untuk berjaya dalam Ilmu simpanan Emas Fizikal.

Thursday, September 18, 2008




We are in the end or 2008 for the beginning of 2009. the questions in our mind is how much we know about IT,komputer, all everything that connect to the global issue of ICT. In our life we just think that everything enough. We learn about MS OFFICE in college, in short courses and maybe school or among our good friend. is't enough what we learn? can we easily teach other.? can we use faster with the tools.? all kind of this questions should be thinked.

In my opinion of learn IT, or knowing ICT is just we need to try,feel and read. Using our finger we can actualy learn . we had Internet, WWW, blog that discuss about this important knowledge. No need to shy.

Maaf jika bahasa English saya teruk. cuma apa yang ingin saya sampaikan disini, tidak kira apa pun masalah tentang kekurangan pada diri kita , kita perlu hadapi dan cuba terus mencuba. Memahami IT bukan perkara yg susah amat senang jika kita berusaha. seperti saya zaman skolah amat malas mempelajari English hingga kini menyebabkan saya kurang memahaminya. cuma saya usahakan juga. ok la hanya sedikit coloteh pembukaan..Salam Ramadhan pada Semua.sekian.

No comments: