Siapa Saya

Kota Kinabalu, Papar, Malaysia
Ingin Bersama anda untuk berjaya dalam Ilmu simpanan Emas Fizikal.

Friday, October 2, 2009

MASALAH KOMPUTER DICURI?????DATA PENTING ?????JANGAN RISAU...........ADA PENYELESAIANNYA....

Assalamu'alaikum.......Selamat pagi semua.....

Bertemu lagi kita....intro kata, ramai diantara kita "sudah terantuk baru terjaga" , itu lah peribahasa bagi mereka yang pentingkan keselamatan data...tapi tidak berusaha melindunginya dan mencegah sebelum terkena...dan Bila dah hilang...baru la kusut fikiran..bila lapor ke balai polis kemudian tunggu seminggu tak juga ada jawapan atau penemuan, mula la salahkan Pihak polis tak buat kerja la....kerajaaan salah la...patut kita tunding jari kat diri sendiri....napa cuai, napa boleh hilang....tak perlu la tanya dah jadik pun....:D . So sekarang nak fikir bagaimana nak dapat balik,,,,mmmmmm....susah tu...


Ok Revolusi IT ni dah banyak berkembang terutama di luar negara...cuma kita ni yang tak tau atau buat-buat bodoh...ke takut habis duit nak belanja...benda tak hilang nak belanja apa kan???....nnti hilang baru la...So untuk itu saya ingin berkongsi la dengan korang pasal Software ni  ABSULOTE SOFTWARE Jangan risau aku pun macam korang juga cuma alhamdulillah...jumpa la member tu cerita la pasal nak bawa produk ni kat Sabah...so aku berminat ni la aku bagi serba sedikit copy cerita dari web http://www.absolute.com/ 





No comments: